Zoekmachine optimalisatie (SEO) is een cruciaal onderdeel van het runnen van een succesvol bedrijf. Het helpt ervoor te zorgen dat je website of blog zichtbaar is voor potentiële klanten en opdrachtgevers. SEO kan overweldigend zijn, maar er zijn eenvoudige stappen die ondernemers kunnen nemen om ervoor te zorgen dat hun websites geoptimaliseerd zijn voor zoekmachines. […]
Waar worden textielframes voor gebruikt?
Textielframes zijn aluminium constructies waar een bedrukt doek met reclame in kan worden opgehangen. Het voordeel van textielframes is, dat ze een veel grotere attentiewaarde hebben dan affiches aan de muur. Vooral een aluminium textielframe van EFKA is bijzonder opvallend, omdat het hierbij mogelijk is om daar een driedimensionale constructie van te maken. Daardoor kan […]
Zo maak je jouw zaak van buiten goed zichtbaar
Het is voor een bedrijf belangrijk, dat buitenstaanders weten dat jij daar gevestigd bent. Dat kun je het beste voor elkaar krijgen met gevelreclame. Die valt goed op en na verloop van tijd weet iedereen die regelmatig langs jouw bedrijf rijdt hoe je bedrijf heet en met wat geluk ook welke producten je produceert. Gevelreclame […]
Waarom het goed is om weggevertjes bij je bedrijf achter de hand te hebben
Voor een bedrijf zijn er verschillende manieren waarop je zakelijke relaties kunt aanspreken. Eén van de mogelijkheden is een relatiegeschenk. Relatiegeschenken kunnen gegeven worden aan bestaande klanten. Dit laat zien dat je hen waardeert als klant, maar het vergroot ook de kans dat klanten loyaal blijven. Daarnaast kun je relatiegeschenken geven aan mensen die nog […]
Waarom backlinks zo belangrijk zijn voor SEO
Backlinks zijn belangrijk voor search engine optimization omdat Google links van externe websites behandelt als een waardering voor de kwaliteit van de inhoud. Hoe gezaghebbender een website is (grotendeels, hoeveel backlinks het heeft en van wie), hoe meer ‘stemmen’ het geeft aan de websites waarnaar het linkt. Dit is een beetje simpel gesteld, dus proberen […]
Redenen waarom jij een eigen website wil laten maken.
Steeds meer gaat digitaal: van sociale contacten onderhouden tot het online verkopen van verschillende goederen en diensten. In deze tijden is een ecommerce bureau onmisbaar. Tegenwoordig zien we de term ‘e-commerce’ sowieso vaak voorbij komen, maar wat betekent deze term nou eigenlijk? Wat is E-commerce? Juist omdat de term ‘e-commerce’ steeds vaker voorkomt en een […]
Wat je als beginnende startup kan helpen
Elke dag beginnen er ontelbaar veel mensen met een nieuwe startup. Dit kan best ingewikkeld zijn, en veel van je vragen. In dit blog ga ik een paar tips geven, die je mogelijk deze nieuwe fase van je leven wat makkelijker kan maken. Organisatie Als je je eigen startup bent begonnen, dan wil je eigenlijk […]
Je gegevens beveiligen met een goed wachtwoord
In de afgelopen decennia heeft het internet een permanente plek gekregen in ons leven. We communiceren, werken en relaxen ermee. Het heeft vele doelen, maar kampt ook met enkele risico’s. Zo kan jouw vertrouwelijke informatie gehackt worden en daarmee verspreid worden op plekken waar jij dat helemaal niet wilt. Bedrijven die een ISO 27001 certificering […]
Belangrijkste tips voor veilig werken in de cloud
Werken in de cloud is de afgelopen jaren steeds populairder geworden. Sterker nog, toen de lockdown werd ingevoerd en iedereen thuis moest werken werd er massaal overgestapt naar de cloud. En hoewel het werken in de cloud veel voordelen biedt, is niet iedere oplossing geschikt voor ieder bedrijf. In dit blog vertellen we je met […]
Lokale zoekmachine optimalisatie
Zoekmachine optimalisatie oftewel SEO ( Search Engine Optimalization) heft als doel om zoveel mogelijk bezoekers naar jouw website te krijgen via de meest gebruikte zoekmachines. Dit doe je door topposities te behalen in de organische (niet-betaalde) zoekresultaten. In dit artikel lees je meer over lokale online marketing. Belangrijkste SEO variabelen Zoekmachines zijn de laatste jaren […]